Vamos! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rozan Veen - WaarBenJij.nu Vamos! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rozan Veen - WaarBenJij.nu

Vamos!

Blijf op de hoogte en volg Rozan

05 Maart 2014 | Nederland, Amsterdam

Over 5 uur is het dan zover: op naar Buenos Aires! De vaccins zitten erin, de documenten zijn klaar en de tassen zijn gepakt. En jawel, het is gelukt om alles erin te stoppen wat ik mee wil nemen en ruim onder het gewicht te blijven. Yes! Latijns-Amerika, bring it on!

  • 05 Maart 2014 - 15:56

    Juan Carlos:

    Ola! Buenos viaje!

  • 05 Maart 2014 - 19:42

    Charlotte:

    Heel veel plezier en doe voorzichtig. Ik ga je zeker volgen.
    Have Fun!!! Dikke kus charlotte

  • 05 Maart 2014 - 22:35

    Irene:

    heeeeel veeeel plezier en geniet ervan

  • 06 Maart 2014 - 10:40

    Thijs:

    JAAAAA! veel plezier!!!!!!

  • 07 Maart 2014 - 00:47

    Mirelle:

    Goede reis, veel plezier en succes !!

  • 07 Maart 2014 - 14:45

    Mapa:

    geniet van Buenos aires en vooral van la Bocca veel plezier en dkus

  • 16 Maart 2014 - 21:47

    Marianne Stijntjes:

    Veel plezier en geniet van alles, lieve groeten van mij, Marianne

  • 21 Maart 2014 - 17:51

    Pim, Natascha, Niels En Esmée:

    Hey Rozan,
    Veel plezier daar, suc6 en geniet ervan!! Groetjes van ons allemaal! de Vanderveentjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rozan

Lieve vrienden en familie, Op deze blog zijn al mijn reisverslagen te lezen van mijn vorige reis naar Peru en van mijn aankomende reis door Zuid-Amerika. Ook zal ik jullie op de hoogte houden van de uitgaven van het ingezamelde geld voor de vrijwilligersprojecten in Cusco, Peru. Ik hoop jullie enthousiast te maken met mijn reisverslagen! Liefs Rozan

Actief sinds 04 Nov. 2009
Verslag gelezen: 477
Totaal aantal bezoekers 32926

Voorgaande reizen:

05 Maart 2014 - 05 Juni 2014

Van Buenos Aires naar Cuba

23 Januari 2010 - 20 Maart 2010

Al het moois in Peru

Landen bezocht: